Pohja on raskas kantapäässä, joten kävellessä 'läpsyy' hieman, mutta yllättävän mukavat. Hieman kulmikkaammat, leveämmät edestä, ei pyöristetty varvasosa.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot sandaalit!
Mukavammat kuin luulisi kapeista remmeistä huolimatta.