Tyylikkäät ja kauniit yksityiskohdat omaavat sandaalit. Koko on pieni, mutta nahka venyy käytössä. Eli pohjan mitta vastaa kokoa, mutta nahkaremmit todella ahtaat. Vaatii kunnon ve…
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot kengät
Hienot kengät,
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin mukavat – mutta naarmuja suoraan pakkauksesta
Mukavuudessa ei ole mitään vikaa, ne ovat erittäin mukavat! Mutta ei tunnu kivalta ostaa uusia sandaaleja ja huomata, että metalliosissa ja nahass…