Ihan huippu tennarit!. Helppo pistää jalkaan ja hyvät jalassa. Ostan yleensä yhden koon pienemmät kuin normaalisti.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Skechers slip in
Todella mukavat kengät. Hyvä koko. 👍👍
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kenkä
Vähän liian pitkät,vois olla puolikkaita kokoja. Muuten hyvät ja sopivan pehmeä pohja sementti lattialla kävelyyn.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat ja yksinkertaiset
Niin helppo laittaa jalkaan ja uskomattoman mukavat
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paras!!
Parhaat kesäkengät mitä minulla on koskaan ollut!! Päällinen kangas mahdollistaa sopivan ilmanvaihdon jaloille. Niin mukavaa, ettei tarvitse kumartua kenkiä pukiessa!!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hieman suuri koossa
Käytän yleensä kokoa 39, mutta ostin koon 38, joka sopi paremmin. Erittäin mukava kenkä!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
kenkä
Täydellinen kenkä jalassa. Voin lämpimästi suositella.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kengät
Rakastan kenkiä, mukavat ja kauniit, olen ostanut mustat aiemmin, olen erittäin tyytyväinen!