Kätevä laittaa jalkaan, hoitotyössä. Numeroa pienemmät oli hyvä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Valkoiset skechers
Niin mukavat kengät ja todella hienoa, että ne voi pestä koneessa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Superhyvät kengät!
Täydellinen koko, mukavat kävellä, helppo laittaa jalkaan. Rakastan niitä🥰
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Skechers
Erittäin mukavat jalkaan suosittelen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Siniset lenkkarit
Myös nämä kengät on hyvät. Tilavat. Tosi mukavat kun ei tarvitse kumartua solmimaan nauhoja vaan menevät helposti jalkaan.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä
Erittäin hyvä kenkä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Skechers-lenkkarit
Pidän näistä kengistä. Ne ovat mukavat kävellä, mutta on huomioitava, että koko on hieman suurempi ja kannattaa valita yhtä kokoa pienempi. Ainakin minun piti tehdä niin.