Erittäin mukavat ja todella tyylikkäät, mutta isokokoiset, joten valitse yksi koko pienempi..
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kengät
Olen erittäin tyytyväinen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat
Nopea toimitus, mukavat kengät ja hyvä hinta
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja mukava!
Ostin kolme eri väriä eri mallissa. Erittäin tyytyväinen! Otin yhden koon pienempi kuin tavallisesti!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan
Rakastan näitä. Ostin ne aiemmin 2-3 vuotta sitten ja pesin ne koneessa 30 asteessa lyhyellä linkouksella. Mutta ne menivät rikki kantapäästä. Joten ostin nyt uudet. Isot koossa, yleensä käytä…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upean kauniit
Niin mukavat kengät, olen niin iloinen että tilasin parin, sininen sopii minulle täydellisesti. Mutta ota yksi koko pienempi, ne ovat isoja kooltaan. Mutta olen niin tyytyväinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Piti kokonsa
Mukava jalassa ensi kokeilulla, mutta kävellessä kangas venyy rumasti (jalkani ovat vähän leveämmät). Arch Fit tuntuu hyvälle ja normaali kokoni 40 oli juuri sopiva. Kankaan venyvyyden vuo…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kengät
Upeat kengät. Haluan seuraavaksi ostaa yhden valkoisen ja yhden vaaleanpunaisen parin!