Kaunis ja tyylikäs kenkä, mukava, olen kuitenkin käyttänyt sitä vain 1 kerran. Se mikä laskee arvosanaa on pohjallinen (joka on irrotettavissa), kun se on sisällä en saa kenkää jalkaan….…
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Riekerin kengät/37
Odotukseni oli korkealla kun tilasin nämä kengät. Järkytys oli suuri kun pidin niitä n. 3 tuntia jaloissa. Nro 37 tämän kokoisia kenkiä olen ostanut paljon. Mutta nämä olivat aivan k…