Huippukengät ja todella kaunis väri. Hyvä laatu - normaali koko.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
5
Täydellinen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Fantastisen hyvät kengät
Pehmeät kengät hyvällä vaimennuksella - erittäin mukavat käyttää! Kermavalkoinen herkkä väri. Hieman isot kooltaan, olen kokojen 38/39 välillä mutta minulla on tässä 38 juuri s…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat ja tyylikkäät lenkkarit
Uskomattoman pehmeät ja mukavat. Istuvat täydellisesti ja ovat kooltaan normaalit. Erittäin tyytyväinen ostokseen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Puma-lenkkarit
Aivan ihanat, vastaa esittelyä ! Kiva väri tää beige joka värinä on !
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Lenkkarit
Erittäin mukavat
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot ja mukavat
Todella hienot ja mukavat kengät, jotka sopivat hyvin syksyyn/kevääseen