Tyylikäs värikombinaatio, hieman kapeampi lesti josta pidän. Istuu hyvin jalan ympärille ja antaa mukavan tuen. Olen erittäin tyytyväinen!!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paras kenkä
Paras kenkä, ei ensimmäinen eikä viimeinen pari 🙏🏼
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tennarit
Otin tavallisen kokoni ja se sopi hyvin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Balance 530:llä
Niin tyylikkäät ja mukavat.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikkäät ja mukavat!
Minulla on yleensä ongelmia kenkien kanssa, koska minulla on ylipronaatio ja lievä vaivaisenluu. Useimmiten kengät painavat. Mutta nämä ovat erittäin mukavat, mikä todennäköisest…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen!
Todella tyylikkäät kengät ja erittäin mukavat, normaalikokoiset.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat ja tyylikkäät
Erittäin mukavat ja hyvä istuvuus, lisäksi tyylikkäät
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Parhaat kengät
Rakastan New Balancea, nämä kengät ovat mukavat, ota 0,5 kokoa isommat