Hieno on. Ainoa miinus että varjostimen sisäpuoli on valkoinen eikä esim. musta/kultainen, mikä saattaa pistää silmään jos lamppu on asetettu sellaiseen paikkaan e…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Leona
Suloinen pieni lamppu. Helppo sijoittaa, kaunis varjostin. Olen tyytyväinen
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Pöytävalaisin Leona
Pieni, helposti sijoitettava pöytävalaisin. Olisin toivonut, että lampunvarjostimen sisäpuoli olisi ollut kultainen valkoisen sijaan. Uskon, että valo olisi ollut pehmeämpi.