Palautimme pyyhkeet takaisin huonon/halvan laadun vuoksi. Lisäksi uusissa pyyhkeissä oli jo vedetty lankoja ja ommelluksia oli auennut.
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Valitettavasti huono laatu
Valitettavasti huono laatu - olen pessyt ja kuivannut ne kerran, ja monissa pyyhkeissä on jo irronneita lankoja froteessa. Emme ole edes ehtineet ottaa niitä käyttöön vielä �…
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Huono laatu
Pyyhkeet rispaantuivat päistä ensimmäisen pesun jälkeen.