Minulla on se myös kahdessa muussa värissä. Niin viileä ja mukava päällä lämpimillä päivillä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Todella kaunis mekko
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana kesämekko!
Ilmava ja viileä. Kaunis muoto. Normaali kokoinen, mutta väljä malli
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vastaa odotuksia
Erittäin kaunis pitkä mekko.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Rakastan mekkoa ❤️
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
+++++++++++++++++
Tämä on paljon kauniimpi päällä kuin tässä mallissa. Se ei tee lainkaan oikeutta kuvassa. Se on aivan ihana. Paljon kangasta ja näyttää melkein siltä kuin leijuisi siinä. Mekko on lei…