Ihana mekko, joka on hyvin leikattu, laskeutuu kauniisti ja on imarteleva. Mukava ja koon mukainen. Rakastan sitä!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis mekko
Normaali koko. Istuu kauniisti vartalolla, myös meille joilla on hieman muotoja ja `ekstraa` vatsan ympärillä
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kietaisumekko
Mekko laskeutuu kauniisti minulle, joka olen 180 cm pitkä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kietaisumekko
Kaunis, mutta kutistuu pesussa
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tosi söpö
Kesäinen ja kaunis.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea kesämekko
Sopii myös minulle, joka olen lihonnut. Koko 46.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea!
Mukava ja viileä kangas. Erittäin hyvä istuvuus. Erittäin tyytyväinen!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Fantastisen kaunis
Ihana mekko. Valitse yksi koko pienempi, jos sinulla ei ole iso yläosa ja suuri rinnanympärys. Minulla on yleensä koko 36/38, mutta otin 34 ja se istuu täydellisesti.