Tukevat sandaalit ja sopivat hyvin laskeuntuneille kaarijaloilleni hyvä tuki Hyvä hieman leveille jaloille
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot tohvelit
Poika tyytyväinen tohveleihin. Normaali koossa
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea väri ja niin mukavat
Ihanan normaalit koossa
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upeat sandaalit
Erittäin mukavat heti ensimmäisestä päivästä lähtien, hieman väljät koossa, koska kyseessä on leveämpi malli.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukavat
Olen tyytyväinen omiini, sillä jopa minun vaivaisenluuni mahtuu niihin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Sandaalit
Ostan aina nämä. Ihania
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan materiaalia
Rakastan sitä, että ne ovat aitoa nahkaa. Mukavimmat ja tyylikkäimmät vanhetessaan. Koko vastaa tavallista kokoani. Olen erittäin tyytyväinen tähän ostokseen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Niin mukavat
Erittäin tyylikkäät ja täysin kokoaan vastaavat. Myös väri on niin hieno 👌