Kuinka palautan tuotteen?

Meillä on aina 30 päivän palautusoikeus. Palautusprosessi vaihtelee riippuen siitä, miten ja millä kuljetusyhtiöllä tavara on toimitettu. Jos olet ostanut useita tavaroita, jotka on toimitettu eri tavoin, noudata alla olevia ohjeita kunkin paketin osalta. Palautuksen käsittely kestää yleensä noin 2 viikkoa ennen kuin se on käsitelty meillä. Kun kun palautuksesi on käsitelty loppuun, saat sähköpostin, joka vahvistaa palautuksen ja antaa tietoa siitä, miten palautus hyvitetään.

Paketti toimitettu palvelupiste/pakettiautomaattiin - PostNord
Jos lähetysluettelossa on QR-koodi, skannaa QR-koodi tai mene osoitteeseen ellos.fi/returns ja täytä lähetysluettelosta löytyvä palautuskoodi. Noudata sitten palautusohjeita. Jos lähetysluettelossasi ei ole palautuskoodia tai QR-koodia, noudata lähetysluettelossa olevia palautusohjeita. Jätä pakettisi haluamaasi PostNordin asiamieheen. Muista säilyttää noutopaikasta saamasi palautuskuitii, kunnes palautuksesi on käsitelty.

Pakettiautomaattiin toimitettu paketti - Posti
Palauta Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen Helposti-koodin avulla. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (löydät lähetystunnuksen paketin päällä olevasta osoitetarrasta, tunnus alkaa numeroilla 0037). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai Postiin saamasi ohjeen mukaan. Voit myös palauttaa ilman Helposti-koodia Postin palvelupisteessä. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi palautustarra ja vie lähetys postiin.

Kotiinkuljetus - PostNord/Posti
Palautusnouto tehdään Postin toimesta. Voit itse ottaa yhteyttä Postiin puhelimella 01003311 tai sähköpostitse kuljetustilaus@posti.com ja varata palautuskuljetuksen. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua varauksessasi. Älä unohda ilmoittaa tilausnumeroa ja mitä tavaroita haluat palauttaa. Palautus noudetaan kotiosoitteestasi. Postin kuljettaja soittaa sinulle sopivan noutoajankohdan päättämiseksi. Ota yhteyttä meihin käyttämällä meidän asiakaspalvelusivuilta löytyvää "Ota yhteyttä"-lomaketta.

Lue lisää: Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra? ja Mitä palauttaminen maksaa?