Kuinka palautan tuotteen?

Sinulla on aina 30 päivän palautusoikeus meiltä tilatessasi. Palautusprosessi riippuu siitä, miten tuotteesi on toimitettu. Jos olet ostanut useita eri tavoin toimitettuja tuotteita, seuraa alla olevia ohjeita, pakettisi toimitustavasta riippuen.

Noutopaikkaan toimitettu paketti-PostNord
Noutopaikkaan toimitetut paketit on helppo palauttaa!Jos lähetysluettelossasi on palautuskoodi tai QR-koodi, skannaa QR-koodi tai mene osoitteeseen ellos.fi/returns ja täytä palautuskoodi, joka on palautusilmoituksen oikeassa yläkulmassa. Noudata sitten palautusohjeita.Jos lähetysluettelossasi ei ole palautuskoodia tai QR-koodia, noudata lähetysluettelossa olevia palautusohjeita. Teippaa sitten paketti uudelleen huolellisesti ja jätä se lähimpään PostNordin noutopaikkaan.Muista säilyttää noutopaikasta saamasi palautuskuitii, kunnes palautuksesi on käsitelty.

Pakettiautomaattiin toimitettu paketti-Posti
1. Palauta Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen Helposti-koodin avulla
Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (Löydät lähetystunnuksen paketin päällä olevasta osoitetarrasta, tunnus alkaa numeroilla 0037). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai Postiin saamasi ohjeen mukaan.

2. Palauta ilman Helposti-koodia Postin palvelupisteen kautta
Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen kautta. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi palautustarra ja vie lähetys postiin.


Kotiinkuljettu paketti - PostNord/Posti
Ota meihin yhteyttä, ilmoita tilausnumero ja minkä tuotteen haluat palauttaa. Tilaamme Postilta sinulle palautuskuljetuksen. Palautus noudetaan kotiosoitteestasi. Postin kuljettaja soittaa sinulle sopivan noutoajankohdan päättämiseksi.

Lue lisää: Mitä palauttaminen maksaa?