Mukava mutta hieman vaikea yhdistää, jos ei halua käyttää leggingsejä.
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella erikoiset hihat
Kuvasta ei ehkä huomaa, mutta paidassa on todella graafiset hihat. Kun lasket kädet sivuilta alas, hihan jäävät edelleen ylös samaan asentoon. En jäänyt tutkimaan, johtuiko tärk…
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin suuri kooltaan ja huonosti istuva
Mahdollisesti ylisuurta mallia, mutta todella huonosti istuva