Väri on sama kun kuvassa ja on mukava tuulisen sään takki. Menee varmasti myös syksyllä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paras paikka
Niin hyvä laatu ja nopea toimitus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Asiallinen kevättakki
Loistava takki kevään tuuliin. Malli istuva ja musta väri sopii kaikkiin tilanteisiin.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Naisten takki
Hieno takki hyvään hintaan.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs
Ja niin sopivan kokoinen
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Ohut ja mukava.
Hieman hankala kaulus. Olisi pitänyt olla korkeampi tai matalampi. Hiertää, kun se on ylhäällä. Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen. Ohut, mukava ja hyvä istuvuus.
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Zizzi
Olen pettynyt,sillä takin helmasta puuttui pätkä ommelta,lisäksi takin vuoret tunkee ulos työnnettäessä kädet hihaan:(
Materiaalikin oli vahvempaa kuin odotin.
Toimii kyllä,kun on kunnon tuulet,…