Kaunis väri ja rakenne. Ehkä hieman liian pitkä minulle, joten minun täytyy käyttää korkeakorkoiset kengät. Olen 1,66.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Kaunis mekko😊
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä
Mukava ja kaunis väri
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Klänning
Motsvarade mina förväntningar
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vila klänning
Underbar klänning, och så fin förg. Rätt storlek.
Är super nöjd :)
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis ja nopea
Istuu kauniisti ja nopea toimitus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Istuu täydellisesti, kaunis väri juhliin/häihin.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis väri, hyvä istuvuus
Istuu hyvin ja kaunis laskeutuvuus. Olisin toivonut hieman erilaista suunnittelua hieman pidempien hihojen muodossa. Mutta ne istuvat löysästi olkavartta vasten, joten se ei…