Imartelevan malliset, huippulaatua, kaunis väri. Lämpimät ja mukavat. Laatu säilyy pesun jälkeen. Kooltaan oikean kokoiset
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Uskomattoman kaunis
Erittäin hyvä laatu, imarteleva malli, lämpimät ja mukavat, kaunis väri, laatu säilyy pesun jälkeen. Toivoisin useampia värejä (minulla on beige ja harmaa). Nopea toimitus, hyvät hi…