Erittäin hyvä, olen erittäin tyytyväinen, hieno istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Lenkkarit
Todella hyvä ostos
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Lenkkarit
Oikein hyvät kengät. Kevyet. Leveä kärki. Mahtuu minunkin kipeät nivelrikkoiset varpaat hyvin.
Nauhat voisi olla vähän pidemmät että saisi hyvin laitettua kaksoissolmut/lenkit.
Kävellessä yh…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella hyvät kengät
Hyvä mukavuus ja tuki jaloille, lämpimästi suositeltava
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Parhaat kengät
Parhaat ja mukavimmat kengät kaikkiin tilanteisiin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Älyttömän mukavat
Olen käyttänyt niitä vasta kerran tähän mennessä, mutta koko työpäivä meni ilman hiertymiä tai kipeytyneitä polvia.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Täydellinen!
Super mukava! Otin numeroa pienemän kuin tavallisesti! Suuri koossa!