Ne ovat todella mukavat, paljon paremmat kuin kaikki muut kokeilemani - ja olen kokeillut monia! Ne eivät liu'u alas, ne eivät kierrä, eikä niitä tarvitse jatkuvasti vetää yl…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Outo väri
Väri on outo, mutta muuten istuvuus on myös samaa herkullista laatua kuin PamelaMannin sukkahousut yleensä ovat. En pidä väristä, mutta laatu on huippuluokkaa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Herkullisen hyvät sukkahousut
On mukavaa, kun sukkahousut eivät kerrankin kierrä vatsalla makkaraksi eivätkä valu alas. Ne ovat mukavat päällä eikä niitä tarvitse jatkuvasti oikaista.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vihdoinkin!
Löysin vihdoin mukavat sukkahousut, jotka sopivat!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Parhaat sukkahousut
Yleensä sukkahousujen kanssa on se ongelma, että niissä ei ole tarpeeksi tilaa vatsalle. Näissä on! Sopii siis hyvin pluskokoisille.
Nämä ovat olleet talven kestosuosikit (ostin…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Parhaat sukkahousut
Loistava materiaali. Huippukestävä. Kunnolla tilaa vatsalle - sopii hyvin pluskokoisille.
Minulla on usein alaosa XXL-kokoa, mutta näissä sukkahousuissa koko XL on sopiva.