Upea mekko joka istuu täydellisesti. Olen 168 cm pitkä ja se ulottuu juuri kantapäähän asti, joten et astu mekon päälle
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihanin!
Ihanin mekko, olen täysin ihastunut siihen! Ostin sen synttärijuhliini ja odotan jo seuraavaa kertaa että pääsen pukemaan sen. Olen S/M kokoa ja S koko sopi minulle täydellisesti. Olen 160 pitk…
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Kiva
Kiva mekko, joka sai minut ymmärtämään, että minun ei pitäisi käyttää kuvioituja kankaita. Olin todella lähellä pitää tämä, mutta päädyin palauttamaan sen, koska en pitänyt siitä, kuinka lähellä t…