Käytin sitä häät varten, koko sopiva, materiaali on paksu ja pehmeä, kaunein syksy ja väri on kuin kuvissa. Erittäin mukava käyttää useita tunteja, myös aurinkoisella säällä!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin onnellinen!
Olen erittäin tyytyväinen mekkoon, jolla on kaunis violetti väri ja joka istuu samalla hyvin... odotan innolla sen käyttöönottoa...
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Aivan liian pitkä, joten se piti viedä heti räätälille, muuten todella kaunis
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Aika paljon
Tämä mekko on hieman liikaa. Pidän todella tekoväärinkäärömallista, koska se ei ole kääremekko, jollaisen alun perin luulin tilaavani. Se oli minulle hieman lyhyt ja pieni, joten koska näyt…