Erittäin tyylikäs ja imarteleva mekko, mutta hieman läpikuultava jopa mukana tulevan alushameenkin kanssa. Kankaassa on kuvio, joka ei näkynyt kuvissa yhtä paljon kuin todellisuudessa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Kaunein mekko, jonka olen ostanut pitkään aikaan! Ja se on myös mukava. Ostin koon 36, se sopi täydellisesti!🤩
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Pehmeä ja mukava
Kaunis ja mukava. Antaa hieman festivaalitunnelman kun sitä käyttää. Hieman liian pitkät hihat, ehkä.