Melko painava ja paksu mekko, mutta tuntuu laadukkaalta ja on kestänyt käsinpesun menettämättä yhtään paljettia... Mahdollisesti hieman pieni kooltaan.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Istuu kuin valettu
Erittäin tyylikäs mekko, joka sopii täydellisesti uudenvuoden juhlintaani. Täydellinen istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hieno
Hyvä kooltaan. Antaa ylellisen tunteen
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Paljettimekko
Mekko oli loistava ja todella kaunis. Tosin todella kuuma, sillä kangas oli erittäin paksu ja tukeva.