Ohut hieno takki. Hieman tunne sade/tuulenkestävyydestä. Mutta ei testattu. Vihdoin löysin arkisen kevättakin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hieno takki
Sopii täydellisesti, sopivan ohut. Suosittelen tätä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pidän
Tämä on hyvä kevättakki
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kaunis
Mukava takki, joka ulottuu lantion yli ja on pidempi takaa
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kevättakki hienoilla yksityiskohdilla
+ rakastan yksityiskohtia! Hienot linjat, hyvä istuvuus. - taskut sijaitsevat niin kaukana takin sivuilla. Olisin toivonut hieman enemmän tilaa rinnalle hieman iso…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs
Tyylikäs takki hieman laatikkomaisella mallilla.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella hyvä
Sopii kokoon, istuu todella hyvin vaikka reisillä olisi hieman enemmän. Beigen värinen materiaali muistuttaa hieman sadetakkia, siksi vain 4 tähteä.