Ihana materiaali ja hyvä pituus minulle, joka en ole kovin pitkä. Mukavaa, ettei tarvitse lyhentää, sillä muuten muoto ei ole sama
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen!
Todella paljon joustoa ja super mukavat! Otin normaalin kokoni ja ne istuivat hyvin, mikään ei puristanut. Olen 175cm ja housut loppuvat nilkkojen/kehräsluiden kohdalle, joten ne…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
hei farkut
ihanat farkut ja mukavat päällä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja pehmeä
Kaunis ja pehmeä housut.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis
Todella kaunis
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Niin mukavat!
Farkut, joissa on tilaa vartalolleni! Vihdoinkin!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin mukavat
Hyvä koko, korkea vyötärö ja istuvat juuri niin kuin toivottiin ja odotettiin.