Mukavan tuntuinen ja kaunis, naisellinen kietaisumekko
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekot
Kaunis mekko, joka istuu hienosti vartalolle. Myös isommalle koolle!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kaunis mekko
Olen 73-vuotias, 175 cm pitkä ja painan 83-84 kg ja ostin koon 46/48. Se istuu hyvin ja on hyvän pituinen, laskeutuu kauniisti. En ole vielä käyttänyt sitä, mutta olen sovittanut…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kääremekko
Kaunis mekko
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Kaunis oranssi/punainen väri Hyvä ja imarteleva istuvuus
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Punainen kietaisumekko
Helposti söpö.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Erittäin mukava materiaali. Erittäin tyytyväinen, olen 178 cm pitkä ja pituus oli minulle todella hyvä
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis mekko
Kaunis mekko miellyttävästä materiaalista. Pääntie oli hieman liian avara makuuni, joten jouduin ompelemaan pienen piston pitääkseni kankaan kiinni rinnan kohdalta.