Rakastan tätä rintaliivejä, minulla on useita värejä. Joskus teräslanka tulee irti mutta se on varmaan vain minun vikani.. ei rintaliivien vika.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Suosikkini
Minulla on yksi violetissa, jonka luulin olevan liian pieni. Tämän tilasin yhden koon suurempana, mutta se on liian iso. Nyt tilaan sen samassa koossa kuin alkuperäinen, koska pitsi on hiema…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen istuvuuteen ja laatuun
Erittäin tyytyväinen tuotteeseen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vahva ja vakaa
Istuu hyvin suurella kuppikokolla. Leveämmät olkaimet helpottavat.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vain hyvää
Erittäin hyvä rintaliivit, mukavat ja hyvänkokoiset.