Uskomattoman mukava yöpaita. Materiaali on ihoa vasten todella miellyttävä. Se edistää ja helpottaa hyvän unen tunnetta. Olin tilannut sellaisen aiemmin ja pidin siitä niin pa…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Yöpaita
Erittäin mukava yöpaita, niin pehmeä ja ilmava. Otin pari kokoa isomman, koska halusin suuren ja tilavan yöpaidan.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Yöpaita
Todella kaunis yöpaita, pehmeä ja mukava kangas, normaali koko, pitkä ja puolipitkät hihat.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Martzi
Miellyttävä kangas,ei hiostava.Lämmin ja pehmeä päällä.pitkä helma plussaa.
Suora mallinen joten otin isomman koon että sain vyötärölle väjyyttä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä asu
Kaunis ja hyvä yöasu
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Puuvillainen yöpaita
Kaikki oli hyvää, koko oli täydellinen ja materiaali erittäin mukava