Mukava ja joustava laatu, sopivan pitkä minulle joka olen lyhyt 1.61, tunnen itseni kauniiksi ja pukeutuneeksi siinä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kaunis hame
Upea kangas, olen erittäin tyytyväinen siihen
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukava!
Mukava, kevyt ja ilmava. Kangas tuntuu hyvältä!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hame
Erittäin kaunis laskeutuvuus
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis!
Todella kaunis hame, sopii varmasti todella hyvin kesällä. Ehkä hieman iso vyötäröltä. Siinä on kuminauha, joten sen on helppo kiristää jos osaa ommella, mutta otin normaalin kokoni (M) ja pyyd…