Aivan ihana hame! Laadukas, juuri sopivan kokoinen ja tyylikäs helteellä.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Söpö hame
Täydellinen luonnollisten pyöräilyhousujen kanssa alla tai bikinien päällä rannalla
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyylikäs
Piti vaihtaa pienempään kokoon, mutta sen jälkeen se istui todella tyylikkäästi ja oli super mukava!
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella kaunis
Valitettavasti näytin hieman kinkun näköiseltä siinä, mutta varmasti kaunis jollekulle, joka ei ole niin kurvikas
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Kassler
Näyttää kasslerilta, mutta sen palauttaminen maksaa melkein enemmän kuin pitää se, joten se saa jäädä. En kuitenkaan tilaa enää Ellosista ottaen huomioon kaikki maksut / erittäin kallis toimitu…