Uudet lempihousuni! Hengittävät, mutta en käyttäisi kylmällä säällä. kangas näyttää siltä että riapaantuu helpohkosti mutta mitä voit tällä hinnalla odottaa. Olen tyytyväinen :)
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hieno housut
Kauniit housut raskaasta kankaasta. Normaali koossa ja hieno lahkeen pituus.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Housut
Hyvät housut, erittäin hienot päällä, olen tyytyväinen niihin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs kotelo, istuvuus
Koko hyvä. Tyylikäs.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin hienot.
Todella hienot päällä. Mukava kangas. Hyvä laatu. Hieman pitkät, mutta ne voidaan lyhentää. Erittäin tyytyväinen. Ostin molemmat värit, mustan ja valkoisen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs
Niin tyylikäs valkoinen keväällä ja kesällä ja niin kauniit. Istuvat kuten pitääkin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Housut olivat hienot ja istuivat täydellisesti!!
Erittäin tyytyväinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Raskas laskeutuvuus hienoissa housuissa
Hyvä laatu ja raskas laskeutuvuus, juuri kuten toivoin. Hienoa, että niissä on ommellut prässit, koska ne ovat leveälahkeiset. Istuvat tyylikkäästi.