Todella mukavat, pehmeät, täydellinen pituus, ihana musta väri. Niin hyvät, että ostan mustan tunikan samaa laatua vastaavaksi, jotta saan tyylikkään ja mukavan loungemekun. Huippuluokkaa…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Housut
Olen erittäin tyytyväinen samettisiin housuihin. Ihanat rentoutumiseen tarkoitetut kotihousut.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Veluurivaatteet
Erittäin tyytyväinen housujen laatuun ja kokoon! Ostin punaiset ennen joulua paidan kanssa, valitettavasti housut ja paita olivat eri väriset. Silloin petyin. Luulin, että ne olisivat s…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Velourihousut
Mielkyttävä oloasu
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen
Pehmeä ja hyvä. Kaunis väri. Todellinen joululomatunnelma! Normaali kokoinen.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Housut
Mukavan tuntuinen materiaali, kotiasuun hyvin sopiva. Taskut plussaa.