Niin kauniita tunikoita, joilla on kaunis laskeutuvuus. Olin ottanut liian suuren koon ja aion tilata pienemmän koon.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella kauniita
Niin kauniita tunikoita, joilla on kaunis laskeutuvuus. Olin ottanut liian suuren koon ja aion tilata pienemmän koon.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella kauniita
Niin kauniita tunikoita, joilla on kaunis laskeutuvuus. Olin ottanut liian suuren koon ja aion tilata pienemmän koon.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin Tyytyväinen
Tyylikäs !
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Suosikki
Todella kaunis ja mukava tunika, jota olen ostanut useita. Klassinen ja ajaton vaate, joka sopii sekä arkeen että juhlavampaan käyttöön kauniin hameen ja bleiserin kanssa. Yksi suosikeistani j…