Ihana kangas, hieno leikkaus. Piilottaa mukavasti 'renkaat'. Ostanut yhteensä 4 kappaletta nyt. Istuu kevyesti selässä oikeassa koossa, joten ei tiukka.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan näitä
Ihana kangas, upea leikkaus. Piilottaa mukavasti 'renkaat'. Ostanut yhteensä 4 kappaletta nyt. Istuu kevyesti selässä oikeassa koossa, joten ei tiukka.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan näitä
Ihana kangas, upea leikkaus. Piilottaa mukavasti 'renkaat'. Ostanut yhteensä 4 kappaletta nyt. Istuu kevyesti selässä oikeassa koossa, joten ei tiukka.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja mukava
Istuu hyvin, tyylikäs korkea kaulus. Miellyttävä materiaali
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Toppi Hildur
Erittäin pehmeä ja hyvin laskeutuva kangas. Tuntuu kivalta päällä ja menee hyvin jakun alle kun kangas ei ole kovin paksu.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin hieno!
Käytän sitä juhlavien bleisereiden/neuletakkien ja hameiden kanssa, joko midi- tai polvipituisten. Tyylikäs! Normaali koko.