Kun minun täytyy työskennellä ihmisten kanssa, ja on kesä/hieman sateista, on minulle tärkeää, että minulla on päällä vaatteet, joissa tunnen oloni mukavaksi, se toteutuu näissä 3/4-hihaisisss…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Arvostelu
Tyytyväinen sekä hintaan että laatuun
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pellava
Väljä Pehmeä ja mukava
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Toppi Livia
Ihanan pehmeä päällä
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Huippu Livia
Olen ostanut kolme Livia-toppia ja rakastan näitä toppeja, ne ovat pehmeitä ja laadukkaita. Aion ostaa lisää näitä toppeja. Voin lämpimästi suositella niitä W N
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana
Tämä toppi on todella mukava, rento ja käytän sitä tavallisena paitana. Toivon vain, että sitä olisi saatavilla useammissa väreissä 🫶
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Huippu
Hieno.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Toppi
Miellyttävä materiaali ja kaunis vihreä väri, mutta kokoa pitää ottaa pienempänä