Hienot pukukousut. Täydellinen vyötäröltä ja pituudeltaan. Tuntuu erittäin mukavalta päällä. Kaunis väri. Olen erittäin tyytyväinen. Haluaisin toisen parin eri värissä❤️
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hienot housut ja pukutakki jonka ostin. Erittäin tyydyttävä.
Se on ehdottomasti hitti. Hieno design ja erittäin kaunis setti. Erittäin tyytyväinen ostokseen. Loistava palvelu ja hyvä asiakaspalvelu tei…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Parhaat housut..
2 valkoista ja 2 mustaa, parhaat housut..✨
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
5 tähteä, erittäin tyytyväinen palveluunne.
Erittäin tyytyväinen ostokseen ja hyvään palveluun Pialta teillä. Suuret kiitokset hänelle hänen avustaan.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Täydellinen
Pitkät pukuhousut, jotka ovat pehmeät mutta painavaa kangasta, joten ne laskeutuvat kauniisti.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen niihin!
Ovat hieman pitkät mutta muuten istuvat hyvin. Olen 164 cm ja 75 kg ja tilasin koon 42.