Tyylikäs sekä arkeen että juhlaan. Sopii farkkujen tai kauniin hameen/hienojen housujen kanssa.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kaunis kuvio
Tunnen oloni erittäin hienoksi tässä. En ole vielä pessyt sitä, mutta toivon, että väri kestää. Erittäin kaunis reikäkuvio ja ihana puhvihiha.
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä laatu, vastaa kuvaa
Pieni kooltaan, pitäisi mainita
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Rypistyvä, mutta aika kiva paita
En ole oikein keksinyt paitäisikö tätä silittää vai ei. Leveät hihat on hankalat silittää joka tapauksessa. Tämä mariini on oikein tummansininen niin rypyt ei paljoa n…