Ihanan pehmeä ja kaunis väri. Mukava pusero. Ostin yhden koon pienempänä ja se oli täydellinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paita
Se istui täydellisesti, väri on niin kaunis
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pusero
Kaunis väri niin kaunis
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella hieno paita
Väri on kuten kuvassa. Ostin koon M, sopiva vaikka yleensä käytän kokoa 44/46. Hieman lyhyt (olen 172 cm), suhteellisen ohut... tulee olemaan kaunis nyt ja viileämpinä kesäiltoina.