Olen 181 cm pitkä nainen ja käytän naisten kokoja 40/42. Otin tässä isomman koon, koska vaatteiden pukeminen on hieman hankalampaa kun on juuri käynyt uimassa. Nämä ova…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs paita
Tyylikäs paita pojalle, joka näyttää hienolta siinä. Suosittelen rennon tyylikästä ilmettä varten. Kaulus näyttää hienolta. Ei ole `jäykkä` kuten tavallinen pikeepaita.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs paita
Tyylikäs paita pojalle, joka näyttää hienolta siinä. Suosittelen rennon tyylikästä ilmettä varten. Kaulus näyttää hienolta. Ei ole `jäykkä` kuten tavallinen pikeepaita.