Lahja äidille. Erittäin kaunis neuletakki normaalissa istuvuudessa. Lyhyt vyötäröltä, mikä sen kuuluukin olla. Onneksi en ottanut XS:ää. Ostin koon S, äiti on 166 cm pitkä ja se sop…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea
Pehmeä ja mukava
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paita
Erittäin kaunis paita, väri oli juuri sellainen kuin toivoin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Neuletakki
Hyvä istuvuus, kaunis väri, noppeutuu nopeasti mutta se on kai vain niin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Neuletakki
Tyylikäs ja kaunis.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Neuletakki
Kaunis ja laadukas
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Todella kaunis
Koko on oikea, kaunis, helppo kantaa. Hyvä laatu.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Vaalean sininen neuletakki XL
Ihana väri ja istuvuus. Nappivalinta mulle.
Luottokokoni on XL, ihan kaikessa se ei toimi, jotkut tuotteet kuten topit ovat vähän liian suuria, mutta neuleessa se on etu.