Ihana neuletakki vaaleanpunaisena ja puuvillaa, siitä lisäpisteet.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Rakastan väriä!
Lämpimämpään säähän.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paras paita
Tosi kaunis söpö paita, mukava, hyvä laatu. Suositellaan! Sain kehuja siitä. Puuvilla on paras! Valitsin yhden koon suuremman koska pidän väljästä istuvuudesta. Tuli täydellinen!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Väärä koko
Tilattu liian pieni koko
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Täydellinen.
Juuri kuten odotin.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä neuletakki
Erittäin mukava puuvillainen neuletakki. Kaunis väri ja malli. Sopiva koko.