Tyylikäs hieman paksumpi neulepaita hienossa mallissa, suosikki
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Neuletakki
Ihana ja kauniit napit
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Neuletakki
Hieno neuletakki, melko paksu joten tulee aika lämmin.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs mutta..
Todella tyylikäs malli, olen etsinyt sellaista tyyppiä. Mikä on hieman ikävää on se, että en ole edes pessyt sitä vielä ja kangas alkaa jo nyppiintyä hieman.