Tuntuu hieman ylelliseltä. Kauniisti laskostunut vatsan yli.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Upea uimapuku
Hieman tiukka vatsan ja lantion kohdalta, joten saattaa olla hieman ahdas niille, joilla on leveyttä kyseisellä alueella. Ei oikeastaan mitään eroa koon 40 ja 42 välillä, joten valitsin k…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Uimapuku
Hieno ja mukava uimapuku, joka istuu hyvin. Laskostus oli kaunis ja peittää vatsan.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Uimapuku
Kaunis uimapuku
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Istuvuus
Istuu täydellisesti
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mukava
Olen käyttänyt sitä vain kerran, mutta se on mukava eikä näytä kuultavan kankaan läpi, kuten jotkut vaaleat/valkoiset uima-asut voivat joskus tehdä. Istuu hyvin rinnan kohdalta ilman, että jalko…