Nätti kangas ja hyvä vaaleanpunainen väri, jonka ajattelin värjätä itselle sopivampaan sävyyn.
Mukava malli, joka helposti muokkaantuu ompelemalla omiin mittoihini, mutta hinta tuntu…
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Liian iso, hieman kömpelö. Ei, en ole tyytyväinen
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Ei minun tyylini
Tämä ei ollut minun tyyliseni mekko, mutta oli erittäin kaunis :)