Koko M minulle täydellinen. Kiva mekko moneen kesämenoon
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihastuttava
Kaunis koulun päättäjäisiin
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis kesämekko.
Mekko oli todella kaunis. Pidin kovasti väristä ja mallista. Sopi erinomaisesti koossa L, jota yleensä käytän. Erittäin tyytyväinen.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen
Kaunis mekko
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis mekko
Kaunis mekko, joka istuu hyvin. Ostin koon 40, mutta olen koko 42. Pehmeä ja mukava, joka imartelee kaaria. Harkitsen myös punaisen ostamista.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Hieman liian avoin kauluksessa, sen korjasin itse
Arvosana 2 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis
Kaunis mekko, mutta siinä on jäykkä sauma, joka kulkee volangina hameessa juuri takapuolen ympärillä. Se ei miellyttänyt minua. Kaunis kangas ja kaunis malli, vaikka olisin mieluummin halunnut k…