Ihanaa laskeutuvaa kangasta ja kaunis vihreä väri. Tuli ihan mieleen 30-luvun juhlamekko. Tilasin myöhemmin saman kokoisen(xl) punaisen, mutta koko olikin selvästi pienempi ja 15cm lyhyemp…
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Maksimekko
Erittäin kaunis mekko. Kevyt ja mukava käyttää.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Erittäin kaunis ja mukava mekko
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Olen niin tyytyväinen mekkoon✨✨✨!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Pitkä mekko
Hieno muoto!
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Maksimekko
Mukava materiaali, laskeutuu kivasti.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana mekko
Tyylikäs mekko monilla käyttömahdollisuuksilla! Pidän siitä! Väri ja kuvio ovat niin naisellisia ja sopivat yhteen yksinkertaisen ja elegantin mallin kanssa.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana kevät/kesämekko
Kaunis ja mukava mekko! Istuu todella hyvin hartioiden ja lantion ympärillä - sopii niille, joilla on enemmän muotoja