Täydellinen koko. Miellyttävä materiaali. Sopivan pitkä minulle, joka olen 172 cm.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Mukava laatu, istuu täydellisesti. Tosin aivan liian pitkä minulle, joka olen 1,60.. mutta lyhensin sen vain.
Arvosana 4 / 5
Vahvistettu ostaja
Tyylikäs päällä
Unohdin vain, että se oli 95% polyesteriä, haluaisin mieluummin välttää tätä. Olisin suosinut puuvillaa. Tulee todella kuuma. Kuitenkin tyylikäs malli. Melko avonainen pääntie.
Arvosana 3 / 5
Vahvistettu ostaja
Pehmeä mekko
Pehmeä ja mukava, mutta erittäin pitkä. Kangas on melko painava ja laskeutuu kauniisti, mutta se saa pääntien syvenemään, kun mekkoa on pitänyt päällä jonkin aikaa, ja se tuntuu myös hiema…