Mukava ja tyylikäs! Sekä kotona että juhlissa. Silitystä vaativa osv.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Paras mekko
Kaunein ja mukavin mekko, jonka olen omistanut.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Kaunis ja mukava
Erittäin joustava ja mukava! Todella kaunis. Ottakaa mielellään lisää tämän kaltaisia mekkoja.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Värikäs mekko
Uskomattoman kaunis mekko ja mukava käyttää. Täydellinen kietaisumallina.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Mekko
Kaunis mekko ja sopii hyvin myös suuremmalle rinnalle.
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
🤗
Erittäin hieno
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Hyvä suurelle rinnalle
Todella kaunis ja erittäin mukava. Sopii hyvin suurelle rinnalle
Arvosana 5 / 5
Vahvistettu ostaja
Ihana mekko
Niin mukava laatu ja ihanan sininen väri. Vaikka olen hyvin pitkä, pituus on minulle täydellinen. Todella mekko, josta tulee suosikki. Koska tunnen oloni niin kauniiksi siinä.