Ihana materiaali. Vaihdoin numeroa pienempään kokoon eli väljää mallia. Lahkeita jouduin lyhentämään, tuli oikein hyvät housut
Arvosana 1 / 5
Vahvistettu ostaja
Erittäin kauniit ja ilmavat housut
Erittäin kauniit ja ilmavat housut pehmeästä, ihanasta farkkukankaasta. Ongelmana ovat saumat, kun ne kiristyvät hieman kumartuessa, sauma venyy ja kankaan ja värjäyk…